قوانین و مقرارات



سوالات متدوال, زیربیست, خرید اینترنتی, جدیدترین انواع لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب، لوازم خانگی

سوالات متدوال, زیربیست, خرید اینترنتی, جدیدترین انواع لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب، لوازم خانگی

 چگونه می توانم از سایت خرید کنم؟

مشاهده ویدیو آموزشی خرید از سایت زیربیست


چگونه می توانم در سایت ثبت نام کنم؟

مشاهده ویدیو آموزشی ثبت نام و کار با پنل کاربری



چگونه می توانم مبلغ سفارش را پرداخت کنم؟

از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شتاب، رمز دوم کارت بانکی مد نظر شما باید فعال باشد.


آیا امکان پرداخت وجه بصورت کارت به کارت یا واریز به حساب است؟

خیر، در حال حاضر خرید فقط از طریق درگاه بانکی امکان پذیر است.



هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال با استفاده از پست سفارشی بر اساس مبلغ سفارش به شرح زیر است:
خرید های کمتر از 50 هزارتومان - 6900 تومان
خرید های کمتر از 100 هزارتومان - 9900 تومان
خرید های کمتر از 500 هزارتومان - 13900 تومان
خرید های بالای 500 هزار تومان - ارسال رایگان

هزینه ارسال با استفاده از پست پیشتاز بر اساس مبلغ سفارش به شرح زیر است:
خرید های کمتر از 50 هزارتومان - 9900 تومان
خرید های کمتر از 100 هزارتومان - 13900 تومان
خرید های بالای 100 هزارتومان - 16900 تومان

در صورتی که آدرس تحویل سفارش، تحت پوشش سرویس تیپاکس باشد ، می توانید هزینه پستی را پس پرداخت انتخاب کرده و مبلغ آن را به مامور تحویل پرداخت کنید.

موارد استفاده از ضمانت بازگشت کالا:
سفارش ثبت شده هنوز ارسال نشده است

در صورتی که مشتری پس از ثبت سفارش خود از خرید خود منصرف شود, حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش میتوانید با تماس با بخش پشتیبانی درخواست لغو سفارش خود را بدهد. لغو سفارش کالاهای موجود در انبار زیربیست هیچ هزینه ای برای مشتری ندارد ولی در صورتی که کالای سفارش داده شده مربوط به تامین کنندگان همکار زیربیست باشد هزینه حمل و نقل از مبلغ سفارش کسر خواهد شد.

کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد

آسیب دیدگی کالا باید حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا، به بخش پشتیبانی از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام اطلاع داده شود. 
در صورت برخورد با چنين اشکالات اوليه‌ای، از استفاده يا تعمير کالا خودداری نماييد و آن را با بسته‌بندی و به همراه کليه لوازم جانبی به همان شکل اوليه حفظ نماييد. استفاده از کالای معيوب توسط مشتري يا هرگونه تلاش براي تعمير آن پس از تشخيص اشکال اوليه ، محصول را از شمول گارانتی خارج کرده و کالای مذکور قابل بازگشت نخواهد بود. 
لازم است بسته بندی اصلی، لیبل، برچسب و... کالا نگهداری شود و از دور ريختن یا مخدوش کردن آن جداً خودداری شود.

کالای خریداری شده، از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد

وجود مغایرت، باید حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام بخش پشتیبانی اطلاع داده شود. 
کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. و روی پوشاک هیچگونه نشان استفاده طولانی مدت مانند لکه، رنگ پریدیگی بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد و مارک، دکمه و سایری ملحقات جدا نشده باشد. 
لازم است بسته بندی اصلی، لیبل، برچسب و... کالا نگهداری شود و از دور ريختن یا مخدوش کردن آن جداً خودداری شود.

سایز کالا مناسب نباشد

(با توجه به درج شدن اطلاعت دقیق مربوط به سایز کالا در سایت، اگر اشتباه در انتخاب سایز ناشی از کم توجهی در هنگام خرید باشد، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا از تامین کننده، به عهده مشتری خواهد بود.) 
به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی برای تعویض سایز باید در اولین فرصت و حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام بخش پشتیبانی اطلاع داده شود. 
درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد،درخصوص کیف و کفش اگر هنگام تست کردن خط تا ، ایجاد شود زیربیست از دریافت محصول معذور است.بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام پرو محصول مبذول فرمایند.

کالا را چطور ارسال کنید:

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. از ارسال کالا‌بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید. 
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی محصول به همراه بارکد و فاکتور خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود. 
فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. 
برای بازگرداندن کالا صرفا از پست سفارشی استفاده کنید و رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.(بازگشت هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است) از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید. 
بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید: 
استان فارس - شهرستان لارستان - شهر خور - خیابان نبوت - کوچه فاروق 7 - صندوق پستی: 7437136918

روند رسیدگی پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش:

کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی تایید شود،کالا تعویض یا جایگزین خواهد شد و یا مشتری می‌تواند درخواست استرداد وجه کالا+ هزینه ارسال را کند. 
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. درصورت عدم موجودی کالا؛ بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. 
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط زیربیست ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر 48 ساعت زمان خواهد برد. 
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.


چقدر طول می کشد کالا پس از ثبت سفارش برای من ارسال شود؟

کالاهای موجود در انبار زیربیست حداکثر بعد از 2 روز کاری تحویل پست داده می شوند.
کالاهایی که از تامین کنندگان همکار تهیه می شود حداکثر بعد از 4 روز کاری تحویل پست داده می شوند.


مراحل ارسال کالا پس از خرید چگونه است؟

پس از ثبت سفارش ، کالاها مراحل زیر را طی خواهند کرد:
- تایید سفارش و تحویل به انبار
- پردازش انبار یا تامین از سوی تامین کننده
- کنترل سایز و رنگ
- کنترل کیفیت
- ثبت حسابداری
- بسته بندی و تحویل به پست



چگونه می توانم سفارش خود را پیگری کنم؟

در هنگام ثبت سفارش یک پیامک و ایمیل حاوی پیام تایید ثبت سفارش و لینک پیگیری سفارش دریافت خواهید کرد، با کلیک بر روی لینک می توانید از جزئیات سفارش مطلع شوید، همچنین در پنل کاربری در قسمت "لیست سفارشات" می توانید آخرین سفارشات خود را مشاهده نمایید و از جزئیات آنها مطلع شوید.


چگونه می توانم کدرهگیری پستی سفارش خود را دریافت کنم؟

پست از تحویل کالا به پست توسط زیربیست ، یک پیامک حاوی کدرهگیری پستی دریافت خواهید کرد


چگونه می توانم سفارش خود را لغو کنم؟

در اسرع وقت با پشتیبانی زیربیست تماس تلفنی برقرار کنید و درخواست لغو سفارش بدهید، در صورتی که کالای شما ارسال نشده باشده سفارش شما لغو شده و هزینه برگشت داده می شود.


آیا امکان بازگشت یا تعویض سفارش است؟

بله، به صفحه شرایط بازگشت کالا مراجعه فرمایید.


چگونه می توانم تمام سفارشات قبلی خود را مشاهده کنم؟

"لیست آخرین سفارشات" در پنل کاربری، این امکان فقط برای کاربران عضو فعال است و خریدهایی که بصورت مهمان ثبت شده قابل مشاهده نیستند.